Mapa kulturního prostoru ale není pouze dvourozměrná. Užitečné přitom jsou přinejmenším další dvě, které ukazují genderově specifické stránky kultury a účast v populární mainstreamové kultuře.
Dimenze: mužská x ženská kultura
Následující mapa zachycuje genderovou dimenzi kulturní spotřeby na diagonále. V levém horním rohu se koncentrují maskulinní (tj. asociované s muži a mužskostí) preference a aktivity, v pravém dolním rohu pak femininní.
Mužská kultura
- hraní počítačových her
- seriály Bratrstvo neohrožených, Hra o trůny; film Pán prstenů
- obliba metalu a punku, čtení komiksu
Ženská kultura
- romantické filmy (Hvězdy nám nepřály, Stmívání, Láska nebeská)
- ženské autorky (Austenová, MacDonaldová, Lanczová, Jamesová, Meyerová)
- obliba populární hudby a muzikálů
- obliba společenských plesů a nákupních center
Dimenze: populární kultura x kulturní neangažovanost
Druhá diagonální dimenze proti sobě staví populární kulturu a určitou neangažovanost na kulturním a společenském životě.
Populární kultura
- obliba hip hopu a R'n'B
- čtení bulvárního tisku, návštěvy koncertů
- obliba nákupních center, hudebních klubů a festivalů
Kulturní neangažovanost
- nechuť k hospodě, hudebním festivalům a klubů
- při zahraničních cestách obvykle nenakupují a nevyhledávají noční život
- ideální dovolená na chalupě (viz detailní mapa)